Reklaam Tallinna vanalinnas 1918-1940. Linnaruumiline analüüs ja võrdlus tänapäevaga

Kaitsja: Kethe Paulus
Juhendajad: Mag Triin Reidla
Eelretsensendid: Kristiina Frolova
Kaitsmise aasta: 2024
28.05.2024
Uurimustöö eesmärk on anda põgus ülevaade reklaamidest Tallinna vanalinnas II maailmasõja eelsel perioodil ning võrrelda seda valitud aastatega käesolevast sajandist ja
analüüsida materjali valgusreklaami kontekstis.
Bakalaureusetööga soovib autor juhtida tähelepanu sellele, kui suurel määral mõjutavad välireklaamid konkreetse ajaperioodi linnapilti, kuidas toodete ja teenuste reklaamimine on Tallinna vanalinnas läbi aja muutunud ning mis faktorid seda on mõjutanud. Töö üks väljunditest on muuhulgas lühidalt analüüsida seda, millised reklaamitüübid ja -vormid Tallinna vanalinnas kasutamiseks on kõige sobivamad.

Bachelor’s thesis takes a closer look at the colorful world of outdoor advertising in Tallinn old town in the period leading up to II World War. The goal of the paper was to analyse and compare the role of outside advertising in shaping the streetscape and distincitive milieu of Tallinn’s historic city centre, compare the changes that have taken place between the observed time periods, create a typology of outside advertisments and give an evaluation to the
situation today. A more thorough look is cast on illuminated advertisments as one of the most important changes in the field during the last century.


Faili nimi: ba_kethe_paulus_2024.pdf
Faili suurus: 53.84MB
Ava dokument Lae alla